Dengar al-Quran Online

Listen to Quran

Thursday, January 27, 2011

Masalah Kulit Kering dan Bintik Hitam

KULIT KERING & BINTIK HITAM
Amy Tamser
" Skinwhite, tiada kesan pengelupasan seperti produk lain"

Penyakit/Masalah : Masalah Kulit Kering dan Bintik Hitam
Produk digunakan : Skinwhite

"Saya berumur 42 tahun dan mengalami masalah kulit kering dan bintik hitam. Saya kemudiannya telah mencuba produk Gamat eMas iaitu Skinwhite. Selepas saya menggunakan Skinwhite selama 5 hari sahaja, saya telah mengalami perubahan pada kulit muka saya, nampak lebih putih, kesan parut dan bintik hitam hilang sama sekali. Tiada kesan pengelupasan sebagaimana saya pernah menggunakan produk lain sebelum ini. Terima kasih Gamat eMas, saya benar-benar berpuas hati. Kepada bakal pengguna, gunakanlah produk Skinwhite kerana ia memutihkan dan menyerikan kulit kita secara semulajadi dan terjamin halal."

No comments:

Post a Comment