Dengar al-Quran Online

Listen to Quran

Thursday, January 20, 2011

KENCING MANIS & DARAH RENDAH Hajah Zainon bt Sahar


"Kaki saya yang berlubang dan busuk, tumbuh daging baru dalam masa 3 bulan"

Penyakit/Masalah : Kencing Manis dan Darah Rendah
Produk digunakan : Pati Gamat Plus, Bioseed, Krim Urut, Minyak Linimen dan G-Café


"Saya berumur 54 tahun. Saya menghidapi penyakit kencing manis dan darah rendah. Saya menghidapi penyakit kencing manis selama 19 tahun. Disebabkan penyakit tersebut, saya tidak boleh berjalan malah kaki saya menjadi busuk dan berlubang. Saya telah mendapatkan rawatan hospital dan alternatif tradisional, tetapi tidak menunjukkan sebarang perubahan. Doktor pakar telah mengesyorkan agar kaki saya yang busuk dan berlubang itu dipotong untuk mengelakkan ia daripada merebak ke bahagian lain. Kemudiannya saya mencuba produk Gamat eMas.

Saya mengamalkan Pati Gamat Plus, Bioseed, Krim Urut, Minyak Linimen dan G-Cafe. Pati Gamat Plus saya gunakan untuk disapu pada luka di bahagian kaki dan juga diminum. Setelah hampir 3 bulan mengamalkan produk-produk tersebut, bahagian kaki yang busuk dan berlubang telah tumbuh daging. Seminggu selepas itu, luka di bahagian tersebut beransur kering dan tumbuh daging yang baru.

No comments:

Post a Comment