Dengar al-Quran Online

Listen to Quran

Monday, May 9, 2011

PEMBEDAHAN

Letchymy a/p Kennusamy

Puan Letchymy menghidap barah pangkal rahim sejak 3 tahun lalu dan atas nasihat doktor pakar yang merawatnya, beliau menjalani pembedahan. Walaupun pembedahan telah dilakukan, beliau masih perlu berusaha memulihkan dirinya supaya terus sihat seperti sebelum ini. Namun selepas pembedahan, pendarahan masih berlaku sehingga badannya menjadi lemah dan beliau kurang selera makan.

“Saya mencuba Bioseed dan Pati Gamat Plus Vita dan minyak linimen selama sebulan, saya dapat rasakan badan saya semakin sihat dan segar. Paling menggembirakan saya ialah pendarahab selepas pembedahan telah berhenti. Saya benar-benar berharap saya akan sembuh dan kembali sihat seperti sebelum ini.”

No comments:

Post a Comment